Toegankelijkheid links Ga naar de hoofdinhoud
Consument Adviseur Over ons Zoeken

Aiii, je bent ontevreden

Heb je een klacht over HollandWoont? We willen het probleem graag samen met je oplossen. Vaak is een klacht al in een telefoongesprek op te lossen. Dus bel ons, we luisteren naar je en proberen tot een oplossing te komen.

Laat ons weten wat je klacht is

Bij HollandWoont vinden we het belangrijk dat je tevreden bent. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag, zodat we je kunnen helpen.

Je kunt een klacht op de volgende manieren indienen:

📞 Bel ons op: 010 - 242 2291

📧 Stuur een e-mail naar: klachten@quion.com

Vermeld in je bericht duidelijk wat er aan de hand is en, indien mogelijk, je leningnummer.

Wat gebeurt er nadat je je klacht hebt ingediend?

Je ontvangt van ons een bevestiging dat we je klacht hebben ontvangen. Binnen 14 werkdagen nemen we contact met je op. We proberen dan direct een passende oplossing of duidelijke uitleg te geven. Als dat niet meteen lukt, laten we je weten wanneer je een reactie kunt verwachten. Een klacht behandelen we in ieder geval binnen 6 weken.

We doen ons best om je zo goed mogelijk te helpen!

STAPJE VERDER

In beroep gaan

We vinden het belangrijk om serieus om te gaan met elke klacht over HollandWoont, Ben je niet gelukkig met de reactie? Je kan dan in beroep gaan tegen onze beslissing. Om in beroep te gaan leg je ons nogmaals de klacht voor. Ook geef je ons een toelichting. Het is mogelijk om extra aanvullende documenten mee te sturen die jouw mening verduidelijken.

NOG EEN STAPJE VERDER

Niet tevreden na het beroep?

Ben je na ons antwoord of de uitleg nog niet tevreden? Dan kan je binnen 3 maanden na ontvangst van onze beslissing contact opnemen met het Klachten Instituut Financiele Dienstverlening (KiFiD).

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
T.a.v. Ombudsman Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag

Wil je de klacht liever niet aan het KiFiD voorleggen? Dan kan je het ook aan een bevoegde rechter voorleggen.